INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

środa, 4 listopada 2015

inspiredby i neverever pudełko gwiazd

pudełko od inspiredby ;)))
znów Chodakowska

ach był problemy na początku - szczególnie z kuponem do sklepu www.neverever.pl

ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło 0 bo akurat doszły fajne kolorowe kominy i ciesze się jednak, że "musiałam" poczekać ;)))

kupony można zrealizować na co sie tylko chce (szaliki, czapki, torby tshirty, i inne części garderoby)

mi sie spodobały tak rzeczy (byłam osobiście w sklepie w Warszawie na Mokotowskiej 61, ze zrealizowałam kupon i jeszcze drugie tyle dopłaciłam bo uważam, ze warto było.
dziewczyny z neverever.pl sa bardzo miłe i fajnie jest wspierać młode polskie talenty ;)))


uważam, ze ceny są wysokie (nie każdy może sobie pozwolić na te ciuchy - gdy czapka kosztuje 70 zł ) no ale podobno rzecz jest warta tyle ile za nią zapłaci klient i z tym nie dyskutuję ;))) - ale rzeczy piękne - czapka i rękawiczki i mój kolorowy komin są u mnie - pokaże na dniach - sklep polecam ;)))

lunchbox fajny. na pewno przyda sie mi wiosna latem wtedy gdy jeżdzę dużo na rowerze spaceruję i zabieram kanapki na drogę ;)))

ogólnie pozytywnie













4 komentarze:

  1. Dzięki za zostawienie linku do tego wpisu. Masakra jakaś, nie dość,że zawartość w ogóle nie powala, to jeszcze takie zachowanie ze trony sklepu i nie tylko :/ żal:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie próbowałam zrealizować kupon w neverever i pomimo, że wartość końcowa mojego zamówienia wyniosła 228zł, to po wprowadzeniu kodu rabatowego ukazał mi się komunikat: "Wprowadzony przez Ciebie kupon rabatowy jest nieprawidłowy lub został już użyty." Nie bardzo wiem o co chodzi, ale ten rabat to chyba jakaś lipa :( Co to znaczy, że został już użyty???

    OdpowiedzUsuń
  3. podobno kupon działa - mi przyjęło zamówienie z kupione. wiec może napisz do sklepu, ze kupon mimo wszystko nie działa ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przekonują mnie te pudełka i Pani Chodakowska. Jak dla mnie szkoda pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń