INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

wtorek, 9 czerwca 2015

pasta parodontax - testy

przepraszam, że długo nie pisałam - ale mój komp odmówiła posłuszeństwa

dysk twardy padł - na szczęście mam brata, który wyciągnął mi jak najwięcej z tego uszkodzonego dysku i nie potraciłam wszystkiego

ale zakup nowego dysku, zainstalowanie oprogramowania, aktualizacji zaczęcia wszystkiego od początku to trudna rzecz.

no ale powoli wszystko wraca na właściwe tory

ostatnio testuje nową pastę parodontax  - mój tata zna ją od dawna bo używa jej na krwawienie dziąseł i naprawdę pomaga ;)

owszem smak nie zachwyca - ale sie można przyzwyczaić - mojej babci i tacie pasują - ja lubię mocne miętowe smaki

ja używam pasty dodatkowo wybielającej i powiem, ze zęby są bialutkie po niej

dziąsła mi nie krwawią - a często mam te problemy - (podobno prze anemię)
kolor pasty różowy - tu bym jednak zmieniłam bo jednak nie widać, czy to kolor pasty czy krwi podczas krwawienia dziąseł ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz