INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

sobota, 14 lutego 2015

tęsknota za Paryzem

no cóż dziś walentynki a ja w Polsce a nie w mieście zakochanych

bez walentynki bo ta do mnie nie doszła, i moja też do Walentego nie doszła - bo linie lotnicze francuskie strajkują ;)))

ale mam dwie wygrane z konkursu

bransoletka Apart - z konkursu bakalland na rossmanie ;)))


i bon na własnoręcznie skomponowany zapach 30 ml w Mo61  ;))


tłusty czwartek - no cóż zjadłam 3 pączki - ale byłam 10 km na spacerze
ale niestety ponad kilogram trzeba jeszcze spalić z Paryża













na osłodę dzisiejszych walentynek - szarlotka ;))))



no i kilka dni temu po raz drugi zostałam ciocią
 tym razem chłopczyk ;)) Łukasz ;)))


w SUPERPHARM jest promocja na produkty Noble Health
ja zakupiłam double detox i acai ;)))

wejdźcie na stronę http://noblehealth.com/pl/

tam znajdziecie konkurs gdzie można wygrać 3 miesięczna kuracje taką jak moja - a to krok by zmienić swoje życie ;))))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz