INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

wtorek, 11 marca 2014

zakupy, spacery - idzie wiosna

zaczęłam weekend od porannej owsianki i kaszy pęczak z jagodami goi, migdałami w karmelu, ziarnami kawy w czekoladzie, cynamonem, kakao ;))

i oczywiście kubek zielonej herbaty

niedzielne popołudnie spędziłam na maratonie Dancehall w klubie VIVA CLUB - polecam - energetyczne miejsce ;)))

mimo, ze hip-hop to moja miłość - dancehall też polubiłam

no i zakupy

nowe jeansy, bluza i buty - wszystko w c&a ;)))




kupiłam mydło siarkowe ;)0 bo po zimie - problem z plecami - a chcę nosić bluzki odkrywające tą część ciała ;) więc mydło siarkowe tu mi pomoże ;)))
fakt ściaga skórę - ale szybko pomaga w zwalczaniu niedoskonałości

wiosna idzie


no i oczywiście długie spacery z psami ;))))

pięknie na zewnątrz








życzę wam pięknej wiosny tej zimy ;))))






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz